söndag 18 maj 2008

Det börjar närma sig kongress

Det börjar närma sig nu. Det kommer att bli några intensiva dygn, jag har även gått och blivit rösträknare på kongressen så det innebär ännu fler tider att planera efter. Som tur är har vi gott om tid på tåget upp för att pussla ihop våra scheman, vi är ju 3 som åker från Borås och vi har bara en ombudsplats.

Det vore skönt om man kunde ”vila” sig i form innan kongressen men jag har redan insett att hela veckan kommer att bli ganska stressig, med KDN Göta som kommer att bli ett intensivt och långt möte. Måste förbereda mig till det också och det är ju inte det enda. Måste göra klart en hög med yrkande till kongressen som vi kan diskutera på tåget upp och en debattartikel som jag jobbar på. För att inte tala om allt jobb jag har att slutföra i veckan. Ja ja, så länge jag inte somnar under av de plenumdebatter då jag är rösträknare så ska det nog gå bra.

Idag var det även ”inför” kongressmöte med mp 7-härad, en chans att höra lite vilka frågor som vi gemensamt vill driva. Tyckte att mötet var ganska givande men jag tyckte att det borde varit fler som kunde ha visat sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar